Stránky

úterý 13. listopadu 2018

Trápení s Julian Vest

Pro našeho nejmejnšího jsem se rozhodla uplést vestičku Julian Vest ze zbytku příze Madelinetosh Tosh DK, kterou jsem dostala jako dárek od spolupletařky z Ravelry.



Návod se mi líbil už dlouho. Na Ravelry je zdarma, což je výhoda i nevýhoda. Návody, které jsou placené jsou většinou popsané vyčerpávajícím způsobem, že téměř neexistuje možnost omylu. Jsou také testované, aby tomu tak bylo.

Tento návod byl bohužel v pár místech nejasný (nebo mi to při kojení a nevyspání méně myslí, což je velmi pravděpodobné). No, prostě se mi stalo, že jsem nahodila o 30 ok víc, než jsem měla. U příze této síly to není málo. Zjistila jsem to až při rozdělování vesty na přední, zadní díl a průramky a už jsem se to tak rozhodla nechat. Holt, vestička není na tělo, jak je myšlená, ale to mi moc nevadí. rozhodla jsem se ramínka nahoře sešít, nedávat knoflíčky. Takže se stále utíkajícímu lezci lépe obléká.



Žádné komentáře:

Okomentovat