Stránky

pondělí 5. listopadu 2018

Dotted Rays by Stephen West konečně hotov!

Legendární šátek Dotted Rays od Stephena Westa jsem si vybrala pro jeho jednoduchost. Měla jsem krásnou přízi od La Bien Aimée z Berlína a chtěla ji nechat vyniknout na něčem nekomplikovaném.
Začátek mě moc bavil, potom se ale řady vroubku začaly prodlužovat a já trochu ztratila zájem. Byl to také ideální projekt do čekárny, ale po narození miminka už na něj nebylo tolik času ani trpělivosti. Proto trvalo osm měsíců, než jsem jej dokončila. A také proto,  že je opravdu obrovský. 
Pletla jsem větší verzi a spotřebovala na ni téměř tři klubíčka fingering příze.


I když jsem chtěla šátek nechat jednobarevný, časem jsem změnila názor. Po větším rozhodování mezi zrzavou a petrolejovou jsem se rozhodla přidat další barvu. Vybrala jsem zrzavou s tím, že jí bude postupně přibývat na úkor původní hlavní barvy. Výsledku jsem se obávala, ale nakonec jsem moc spokojená. Zrzavé klubíčko mi vyšlo taktak. Na poslední výseč bylo potřeba cca 40g příze, což mě zaskočilo. Celou dobu jsem trnula, zda vyjdu.


Co?: Dotted Rays od Stephena Westa
Jak?: jehlice 4 mm
Z čeho: La Bien Aiméé Merino Singles odstín Sosu a Manos del Uruguay Fino odstín Rust

1 komentář: