Stránky

úterý 27. listopadu 2018

Přípravy na Ingrid Pullover z Mila od Manos del Uruguay

Ingrid Pullover od Isabell Kraemer je svetr s vyplétaným sedlem, který mám na mušce už dlouho. Už měl být šedivý, fialový a nakonec bude koňakový - z Mila od Manos del Uruguay v odstínu Roma.

zdroj: https://www.ravelry.com/patterns/library/ingrid-pullover

Barvy si můžete prohlédnout na fotce níže. Hlavní bude koňaková, ostatní kontrastní. Je otázka, jestli jsou všechny. To je stále ještě proces.



Jak už jsem zmiňovala v článku "Plánování Crudenu", k výběru barev používám makro v Excelu. Zvlášť se to hodí, pokud je barev více. Tady u Ingrid Pulloveru se jedná o hlavní barvu a šest kontrastních. Při sedmi barvách už se máte možnost vyřádit.

Takto jsou barvičky podle grafu od Isabell. Doopravdy budou ale obráceně, protože se svetr plete zeshora.

Zaujalo mě, jak moc se změnily moje preference, jakmile mi to došlo.

Co říkáte? Kterou variantu byste vybrali?

4 komentáře:

  1. Ahoj, díky za radu! Jsem moc ráda za další názor! Právě vybírám ty, na které si udělám vzorek (šest vzorků je moc :D). Pak definitivně vyberu podle toho, jak budou vypadat upletené v reálu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja take nejakou dobu premyslim na svetru z Manosu. Tohle je krasny vzor, jsem fakt moc zvedava, jak to dopadne, protoze ta hlavni barva mi prijde fakt dost zajimava. Nejvic se mi libi varianta 4, pak 5. Rozhodne hezky vypadaji ty spicky, kdyz jsou bile...

    OdpovědětVymazat