Stránky

středa 25. října 2017

Cruden dokončen!

O vestě Cruden od Ysoldy Teague už jsem toho napsala hodně. Teď už jen fotky, dokud se do ní ještě nacpu :-).







Cruden doporučuji jako skvělý vylepšovací projekt v technice fair isle. Vzorek vypadá komplikovaně, ale není těžký. Skvěle se dá vyzkoušet kombinování barev. Sedm barev už je dobrá kombinatorika. Stojí to za to. 
Vyzkoušíte si i stříhání tzv. steeks neboli můstků, což je větší pohoda, než by se mohlo zdát :D.
Je ale i pár věcí, které bych na ní změnila. Celá vesta je pletená barevně, tedy dvojitě, ale náplety na rukou a dole jsou jednoduché a tím pádem jakoby "trčí". Uvažuji nad tím,že je vypářu a upletu také dvojitě, možná i s nějakým menším ubíráním ok v podpaží. K tomu se ale musím dostat :-).
Jak již jsem psala dříve, přidala jsem tvarování v pase tím, že jsem postupně měnila velikost jehlic. V ramenou mi vesta nesedí úplně dobře jednak výše zmíněnými patenty a také břichem :).

Žádné komentáře:

Okomentovat