Stránky

úterý 3. října 2017

Berlin knits 30.9.-1.10.2017

O Berlin Knits jsem se dověděla díky workshopu Joji Locatelli z jejích webových stránek. Nadchla jsem se, dovolila se manžela a přihlásila se na workshop a tím i na celou akci. Jak vidíte na následující fotce, nebyla jsem sama :-).

Celá akce mě nadchla. Potkávala jsem spoustu krásných projektů, které znám z ravelry. Pár lidí mě oslovilo, co je to za svetr, který mám na sobě. A ani mně to nedalo, abych se lidí sem tam neptala, z jaké je jejich šátek příze nebo jim prostě jen neřekla, jak je krásný. Navázala jsem pár nových ravelry přátelství a za dva dny nepotkala jediného nerudu :-).


 Stánek firmy Yarn over Berlin. V detailu příze La bien Aimée.
Detail přízí La bien Aimée. Tady merino single.
Spodní hala asi deset minut po otevření akce.
 Z taštiček od Kunibag jsem si nevybrala.
Hedgehog fibres nemůže chybět.
 Stánek Martiny Behm s přízemi Miss Babs a Shoppelwolle.

 Pletařova pyramida potřeb ze stánkuk www.wollen-berlin.de.
 Stánek firmy Ponderosa.

 Ze stánku atelieru VerstrickteKunst od Baerbel Salet, kterou jsem poznala z mého oblíbeného podcastu Fruity Knitting.
 Výhled ze čtvrtého patra na krásné podzimní počasí a kostel před PHORMS institutem, kde se akce konala.
 Čtvrté patro a odpočívající pletařky.
 Sen splněn! Joji osobně! Její workshop byl skvělý. Mnoho užitečných informací, logická skladba, zábava, spousta praktických ukázek a skvělí lidé. Jsem nadšená na dlouhou dobu!
 A ještě jedna s Joji.
 Ženy, které pletly Joji poslední Mystery KAL se domluvily a jako překvapení jí daly společnou fotku s hotovými šátky k narozeninám.
 Moje úlovky z prvního dne od La Bien Aimée a Hedgehog Fibres.
 Fotka s večerního setkání v blízké restauraci, kterou zorganizovala Dominika. Přišly holky z internetu :-), které jsem moc ráda konečně poznala osobně a Vlněné sestry. Bylo to moc příjemné posezení!

 Ze stánku Hand Dyed Berlin.
 Stánek společnosti Zauberwiese.
 Detail Zauberwiese na jehlice.
 Na stánek firmy Rohrspanz a Wollmeise jsem se moc těšila, nakonec jsem si ale z jejich nabídky nic nevybrala.
 Přízi Titus mi doporučovala jedna z milých Němek, které si se mnou trpělivě povídaly německy ve frontě :-). Vypadá hrubě, ale překvapí jemností.

Příze od Istexu - Einband a Letlopi.
Cesta vlakem v milé společnosti. Jsem moc ráda, že jsme se tak potkaly.
A tady naše tvorba a krásné pytlíčky od Vlaďky.

2 komentáře: