Stránky

středa 15. listopadu 2017

Lothian, aneb pleteme na Vánoce

Před časem jsem tu rozebírala, jakou barevnou kombinaci zvolit jako doplněk k sestřině baretu. Původně jsem plánovala šátek On The Spice Market od Melanie Berg, ale Vaše komentáře mě přesvědčily, že mám hledat něco klasičtějšího, méně barevného a méně geometrického.

Rozhodla jsem se pro šátek Lothian od skvělé polské návrhářky Justyny Lorkowské, který jsem před časem dostala od paní Mary ze Spojených států. Napsala mi, že cítila vděčnost za život, a tak se rozhodla šátek darovat místo toho, aby si ho ponechala. Ta šťastná jsem byla já, protože jsem si jej zrovna dala do fronty na ravelry.com. Taková nezištnost mě překvapila i nadchla zároveň. Přiměla mě zamyslet se, proč nejsme nezištnější i v našich končinách.





Barvy jsem volila podle výše zmíněného baretu, ke kterému bych ráda, aby šátek ladil. Nakonec jsem vybrala příze:
Manos del Uruguay Fino odstín Silver Tea Set - šedá
Manos del Uruguay Fino odstín Chemise - růžová
Manos del Uruguay Alegría odstín Natural - bílá
Manos del Uruguay Alegría odstín Kohl - tmavě šedá
Manos del Uruguay Marina odstín Sangre - červená
The Fiber Company Canopy Fingering odstín Sasparilla - hnědá.


Chtěla jsem šátek volnější a tak jsem pletla na jehlicích 4,5 mm. S výsledkem jsem moc spokojená, i když volnější rozhodně není :-). Jsem notorický utahovač :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat