Stránky

neděle 19. listopadu 2017

Konečně Windchief


Čepice Windchief od Stephena Westa se mi líbila už dlouho a v Berlíně jsem na ni našla ideální přízi. Je to příze Tieke Yak DK Twist v luxusním složení jak-hedvábí-vlna. Bude to dárek pro tatínka na Vánoce (myslím, že můj pletací blog nesleduje, tak si to troufám napsat už teď).






I když jeden z designových prvků čepice je, že patent na lemu v jedné části plynule přechází do vzoru, rozhodla jsem se, že udělám lem dvojitý, aby byl teplejší a tím pádem mi čepici rozděluje vodorovná linka kolem dokola. Moc to výsledku nevadí a v mrazu bude rozdíl poznat.



Dvojitý lem jsem pletla tak, že jsem všechna oka podle návodu nahodila provizorně háčkovaným nahozením, pak jsem pletla 4.5 cm hladce dokola, pak jedna řada obrace a pak už patent 4,5 cm podle návodu. Provizorní nahození jsem přesunula zpátky na jehlice a v následující řadě splétala vždy jedno provizorně nahozené oko s okem patentu. Dále už jsem pletla podle návodu s tím, že jsem trochu přidala na délce/hloubce čepice.


.
Doufám, že velikost L je dobře zvolená, to ale uvidíme až pod stromečkem :-). Kdyžtak mi ze dvou klubíček po upletení nákrčníku a čepice zbylo ještě na jednu čepici, tak si při nejhorším tuto nechám a upletu novou :-).


  • Spotřeba: 
    • čepice: 66g
    • nákrčník: 74 g
    • Jehlice: 
      • 4,5 mm
      • 4 mm na lem. 
    Fotka nákrčníku ještě před praním.


    Žádné komentáře:

    Okomentovat