Stránky

neděle 25. února 2018

Peekaboo Mitts

Rukavice Peekaboo Mitts jsem nahodila v rámci Ravelympiády (viz dřívější článek Ravelympiáda 2018). Bude to narozeninový dárek pro dobrou kamarádku H., která si z příze Manos del Uruguay Maxima v odstínu Pewter už upletla čelenku se vzorem z návodu Shelter Valey Cowl. I přesto, že nejsem velký fanoušet tzv. setů, rozhodla jsem se tedy ze stejné příze uplést ladící bezprsté rukavice. Kamarádka krásně šije, takže věřím, že ruční práci ocení (a také to, že si rukavice nemusí plést sama :-)).



Návodu jsem se držela spíše orientačně. Nahodila jsem 34 ok. Náplet jsem udělala delší hlavně kvůli svojí preferenci, protože mám citlivá zápěstí, která snadno prochladají. Tuto část rukavic (ale i svetrů) tedy nikdy nepodceňuji.
K ukončení jsem použila moje oblíbené Stephenovo spletení za zadní nit.

Co?: Peekaboo Mitts, stránka mého projektu na ravelry
Z čeho?: Manos del Uruguay Maxima v odstínu Pewter, spotřeba 53g/106m
Jak?: Jehlice 4mm na náplety, 4,5 mm na tělo rukavic







1 komentář: