Stránky

sobota 3. února 2018

Doskladnění přízí Manos del Uruguay

Dnes dopoledne 3.2.2018 jsem se vydala fotit příze, abych je mohla doskladnit na Fler. Sice svítilo bledé zimní sluníčko, ale i tak byl den šedivý až hrůza. Rozzářily mi jej až nádherné barvy přízí od Manos del Uruguay.

Oblíbenou přízí na šátky je Manos del Uruguay Fino. Jedná se o light fingering směs merino vlny a hedvábí v návinu 450m/100g. Je to měkkoučká jednonitka, kterou jste tu už nejednou viděli na šátku nebo čepici. Sama si myslím, že tento materiál je na šátek úžasný díky měkkosti, matnému lesku hedvábí a vzhledem k váze poměrně velké vyhřevnosti příze.


Manos del Uruguay Marina je 100% superwash merino příze v síle lace. Návin má 800m/100g, takže je ideální na šátky, ale i na lehčí svetříky či halenky. Sama jsem z ní pletla kratší svetr Miette od Andi Satterlund k šatům a divím se, kolik vydržel a jak krásně i po intenzivním letním nošení vypadá. Nově doskladněné odstíny jsou na obrázku níže.


Manos del Uruguay Alegría je fingering příze v ponožkovém složení 75% vlna, 25% polyamid. Návin  405m/100g. Je oblíbená hlavně na šátky, ale i na svetry, rukavice, čepice apod. Její nádherné barvy mluví samy za sebe.


Manos del Uruguay Maxima je příze, které tu moc prostoru nevěnuji. Je to dané tím, že jsem spíše pletařka tenších přízí. Je to ale škoda, protože tato nadýchaná jednonitka je skvělá na všechny doplňky, které vás napadnou. Sama jsem z ní pletla čepici Molly hat a rukavice pro moji skvělou kamarádku, která ode mě dostává méně péče, než si zaslouží.
Příze Maxima je v síle worsted a návinu 200m/100g, takže příjemně přibývá a projekty jsou rychle hotové (jenom ne ty rukavice se střižní vlnou uvnitř, to byla řehole). Kromě odstínů, které už byly v nabídce, jsem doskladnila ty z obrázku níže.

Poslední doskladněnou přízí je Alegría Grande. Je to moje podzimní novinka. V podstatě se jedná o silnější verzi Alegríe v síle worsted. Složením je tedy také ponožková. Návin 180m/100g. Pletla jsem z ní ponožky. Babička je odmítá sundat z nohy, jak jsou teplé a měkké. Pomalu chystám na další, tentokrát v odstínu Tannat, který se k ní bude moc hodit. Moje babička má pět dětí, 11 vnoučat a skoro 15 pravnoučat. Je tedy potřeba se o ni náležitě starat. Zásluhy rozhodně má :-).


Doufám, že se Vám příze líbí tak jako mně. Těším se na tvorbu z nich :D. Vaši i moji....

Žádné komentáře:

Okomentovat