Stránky

čtvrtek 21. prosince 2017

Twigs and Willows Mitts a Vánoce v Koťátku

Rukavice Twigs and Willows Mitts z knihy Botanical Knitts 2 od Alany Dakos se mi líbily už dlouho. Když kamarádka Petra z pletací skupinky ve Vypáleném koťátku navrhla vánoční výměnu, viděla jsem to jako příležitost si je uplést. 
Vybrala jsem krásnou přízi Holst Garn Supersoft v odstínu Green Apple, kterou jsem měla v plánu použít na moje Paper Dolls od Kate Davies, ale nakonec nepoužila.



Takto dopadly. Mám z nich velkou radost a těším se, až je daruji. Snad se budou líbit.







Pletla jsem na jehlicích 2,5 a 3 mm. Jediná odchylka od návodu jsou delší palce a horní část přes klouby na prstech. Také jsem ubrala pár ok v horním lemu vroubkem, aby rukavice byly kolem prstů těsnější. Uvažovala jsem i o patentu na náplet nahoře, ale jsem ráda, že jsem se do něj nepustila.


Fotka od Lýdie z Facebooku https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1777767109184448&set=gm.1704329489587798&type=3&theater . Díky za skvělou fotodokumentaci!

Já jsem si vylosovala ty bílé, ale krásné jsou všechny! Byl to úžasný večer!

Žádné komentáře:

Okomentovat