Stránky

pátek 28. července 2017

Manos del Uruguay Milo

Přízi Manos del Uruguay Milo jsem poprvé viděla na svetříku Granito od Joji Locatelli

(zdroj obrázků: http://www.ravelry.com/patterns/library/granito) 

Okamžitě mě zaujalo svojí strukturou. Jedná se o směs vlny a lnu (65:35). Len dává přízi lesk, pevnost a také zajímavý barevný efekt, protože chytá barvu jinak než vlna. Vlněná složka zase krásně hřeje. Je v síle "sport", což mě po několika delších "fingering" projektech dost láká.

Nevím, jestli také máte ten pocit, ale začínám myslet na to, co budeme potřebovat hřejivého na podzim a v zimě. Zároveň se mi ale nechce v horkém létě plést něco z teplé vlny. V tomto ohledu mi Milo se lnem přijde geniální.

Barvy nabízím zatím čtyři na zkoušku. Zleva jsou to: Manchester, Venezia, Morroco a Alaska.


Při procházení projektů na ravelry.com jsem objevila spoustu pokladů. Ráda se tu o ně podělím:

Svetřík Voluntus by Susan Ashcroft, projekt zde.

Torran by Susanna Winter, projekt zde

Breathing space od Veery Välimäki, projekt zde.

Madrona Lace Scarf by Evelyn A. Clark, projekt zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat