Stránky

čtvrtek 22. června 2017

Verdure Mitts ke třicátinám

Milá kamarádka slaví své třicáté narozeniny. To si žádá dárek tvořený s láskou. I přes horka jsem se rozhodla pro rukavice bez prstů Verdure Mitts od Alany Dakos z knihy Botanical Knitts 2. Alespoň bude připravená na zimu :-).


Návod je napsaný na přízi síly worsted. Moje představa byla pevná a nekousavá příze, aby rukavice vydržely krásné i při intenzivním používání a byly příjemné na rukou. Rozhodla jsem se využít přizi Manos del Uruguay Alegría (odstín Foil). Držela jsem ji dvojitě, abych se na worsted dostala. Vyšlo to skvěle. Píši si, že dvojitá fingering může být worsted. Budu návody hackovat/nabourávat i dál :-).

Oproti návodu jsem na oba horní patenty použila menší jehlice, aby se rukavice při používání kolem prstů nevytahaly.


Samotný návod je celkem rychlý a velice zábavný. Pletení různých druhů copánků a vznikající obrázek je čirá radost.

Příště bych přidala dvě řady nad dolním patentem, aby stonek vypadal jakoby delší. To je ale detail.

Můj ravelry projekt s detaily je zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat