Stránky

středa 30. listopadu 2016

Close to you - první šátek od Justyny Lorkowské


1.Moje čtyřletá dcera Zuzanka si vybrala růžovou melírovanou přízi Manos del Uruguay Alegría v odstínu Carnaval a prosila mě, ať jí upletu šátek.

2. Justyna Lorkowska publikovala šátek, který je akorát na jedno klubko Fingering příze a navíc se hodí na melírovanou přízi.

=> Projekt Close to you od Justyny Lorkowske z příze Manos del Uruguay Alegría odstín Carnaval je na světě.



Je to rychlé a povídací pletení, ale přitom i dost zábavné díky krajkovému okraji. Hned jak jsem dopletla, jsem nahodila na druhý a to pro sebe :-).

Jediná modifikace, kterou u dalšího šátku udělám jsou větší pikotky. V návodu je CO2, BO5, já navrhuji CO3, BO5, ale je to jen detail.

Můj projekt na ravelry.com je zde.





Žádné komentáře:

Okomentovat