Stránky

středa 23. listopadu 2016

Brickless by Martina Behm


Šátek Brickless od Martiny Behm byl ryze tramvajový projekt určený k vyzkoušení shetlandské vlny, o které hodně lidí říká, že je škrábe, sežere a pokouše.

Já jsem dostala do ruky přízi Karen Noe Shetland Uld o síle light fingering a řekla jsem si, že sice pokud to bude kousat, tak šátek je nejhorší projekt, ale zase na krajce bude krásně vidět, jak se vlna chová. Výsledná kombinace barvy příze a jejích vlastností je, podle mého názoru, famózní.


Z příze jsem upřímně nadšená. Po blokování získala určitou křehkost, až delikátnost (těžko popisovat :-)). Není to jemnost Manos del Uruguay, ale i tak ji v pohodě na krku snesu.



Návod je jasně napsaný, ale pro mě trochu nudný. V podstatě se stále opakují úseky mřížky, vroubku a patentu, což je nuda už po třetím opakování, natož po pátém. Do tramvaje to ale zas tak nevadilo :-).

Po pletení tohoto šátku se mi otevřel celý svět shetlandské příze a dále budu tvořit asi tímto směrem :D.
Shetlandu a pletení zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat