Stránky

pátek 3. ledna 2020

Puhaleppa Hat - titulka na Ravelry!

Puhalepa Hat je čepice s folklorním motivem estonských much, kterou kamarádky vybraly na společnou cestu do Barcelony. Nadchla jsem se a s radostí upletla svou verzi z Manos del Uruguay Fina. Barvy jsem vybírala tak, aby slušely mojí kamarádce, které jsem čepici po návratu plánovala darovat. Vybrala jsem Fino v odstínech Pocketwatch a Mourning. Líbilo se mi, že spolu kontrastují jenom tak jemně. Mouchy jsou poznat, jsou vtipné, ale nejsou patrné na první pohled. 
V Barceloně jsme byly rády, že čepice máme, protože bylo nebývale chladno, to nám potvrdili i místní. Moc se mi líbí, jak každé z nás čepice vyzní jinak. Přitom je to jeden návod. To mám na pletení nejradši :-).
Návod byl dříve placený. Jakmile jsem si všimla, že je teď zdarma, nabídla jsem autorce svůj překlad do češtiny. Souhlasila a já se pokusím jej přeložit co nejdříve, samozřejmě Vás budu informovat, až bude překlad hotov.


A co Vy? Lákalo by Vás plést čepici s mouchami? Co si o ní myslíte? Líbí se Vám kontrastnější nebo jemnější varianty?

1 komentář: