Stránky

pondělí 10. září 2018

Joji Fall KAL 2018

Joji Locatelli pořádá každý podzim KAL. Účastníků je vždy spousta, a tak je rozděluje do skupin podle vybraných projektů. Jsou to pulovery, kardigany, šátky a malé projekty. Loni jsem se účastnila a dětskou dekou So Close. Letos to bude pulover Linho.

zdroj: https://www.ravelry.com/patterns/library/linho

Použiji na něj přízi Linea Linen od Karen Noe, která mi zůstala z vypáraného projektu. Pletení je to zatím pohodové. Dá se provozovat u videa nebo i u knihy (ano, naučila jsem se plést a číst zároveň!). Plete se raglán odhora. Jenom se modlím, ať mi vyjde příze. I když tomuto modelu by mohly slušet tříčtvrteční rukávy, delší bych asi radši.

Pletení při sledování podcastu Fruity Knitting.

4 komentáře:

  1. Milá Radko, nedávno jsem narazila na Váš blog, tak se dnes kochám touhle krásou. Fruity Knitting je můj favorit také a jsem také postižená pletením a čtením zároveň, tak jsem ráda, že vidím v našich zeměpisných šířkách někoho mé krevní skupiny (v mém okolí jsem stále za blázna). Přeju pohodové pletení. Adéla z Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Adélo, díky za milý komentář. Moc mě potěšil. Škoda, že to máte do Prahy tak daleko, tady se setkáváme a pleteme spolu v kavárně. Je to moc fajn a jako exot jsem si nepřipadala (ale je to možná jedna z výhod pražské anonymity). Přeju pohodové pletení!

      Vymazat
  2. Milá Radko, setkáváme se s kamarádkou, která je také nadšenec, bohužel neumí anglicky, tak nemůže moc sledovat podcasty a blogy, což je škoda. Zkoušíme ale nalákat širší skupinku a své kamarádky naučit plést. Pomalinku se nám rýsují další členky, takže časem se z toho možná také vyvine nějaký pravidelný pletařský kruh. Periferie holt za Prahou zaostává:) A kdoví, třeba se někdy i potkáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, mě ta setkávání moc nabíjí. Držímm palce, ať vám to vyjde podle představ :-). Krásné dny!

      Vymazat