Stránky

sobota 5. května 2018

Druhy pletařek/pletařů

Jak jsem zde už několikrát citovala, u pletení často sleduji podcasty, které se pletení týkají (takové pletení na druhou :-)). Tam jsem se také dověděla, že teoreticky existují dva druhy pletařek/pletařů:

1. zaměřený na výsledek/projekt
2. zaměřený na proces

Kladla jsem si otázku, do které kategorie patřím.

Určitě jsem v té první. Pletu, protože se mi líbí ty upletené věci. Mám radost i z poznávání nových technik a užívám si proces pletení. Záleží mi ale na tom, abych svoji tvorbu dokončila a aby se výsledný produkt dal využívat. Nedělalo by mi radost plést a nemít za sebou výsledky. 

Tím, že jaro bylo letos chladné a zároveň se objevil tvořeček, kterého bylo třeba urdžovat v teple. Mám radost, že moje projekty našly využití. Na fotce níže je šátek a čepička z měkkoučkého Fina od Manos. Šátek je Flukra od Gudrun Johnston upletená z Manos Fina v odtínu Pewter. O čepičce jsem psala celkem nedávno a mám radost, že novorozenému miminku sedí opravdu krásně. 


Deka od Joji Locatelli také našla hojné využití. Používám ji denně do kočárku, jako deku do kolíbky i na zabalení po koupání. Teprve používáním nabydou pletené věci na kráse, alespoň pro mě.



Samozřejmě používáme všechny mnou upletené výtvory, které máme doma, ale to, že je miminko v teplé vlně je prostě krásný pocit.

Žádné komentáře:

Okomentovat