Stránky

čtvrtek 15. prosince 2016

Nákrčníky pod stromeček

Shelter Valley Cowl jsem pletla už pro Zuzanku z Manos del Uruguay Silk Blend a psala o něm zde. "Eiffelovkový" vzor se mi moc líbil a tak jsem se rozhodla uplést další dva pro holčičky mojí dobré kamarádky.

Pro první jsem vybrala přízi Malabrigo Ríos v odstínu Lettuce. Nahozeno 84 ok, aby nebyl pro tříletou holčičku moc volný. Využila jsem asi 55g příze. Opakování více než bylo v návodu. Ravelry projekt zde.

Pro menší holčičku jsem se rozhodla nahodit méně ok, ale pak musela párat a nahodit znovu už vyzkoušených 84 ok, i když příze Raegae Ombre v odstínu Indish Rosa je silnější než Manos Silk Blend i Malabrigo Ríos. Ravelry projekt zde.

U této příze se  mi nelíbí ostré barevné přechody, preferovala bych pomalejší změny barev, ale tady to vyšlo celkem dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat