Stránky

sobota 12. listopadu 2016

Rychlovka pro Zuzanku z Manos del Uruguay Silk Blend

Zuzanka si moc přála, abych jí upletla šátek a nákrčník. Nákrčník byl rychlejší. Sice jsem třikrát párala, ale s výsledkem jsem nakonec spokojená a malá také :-).
Zvítězil návod Shelter Valley Cowl od Mary Keenan. Zuzanka si sama vybrala rudou Manos del Uruguay Silk Blend v odstínu Taurus 6461.


Návod jsem upravila jen mírně.
  • Nahodila jsem 84 ok.
  • Udělala jsem mírně delší náplety,
  • Zkrátila jsem opakování nad každou dírkou z 5x na 4x (chtěla jsem výsledek více dírkovaný).
  • Zopakovala jsem víckrát, dokud jsem nespotřebovala všechnu přízi, takže je delší.
Tento návod je super, rychlý, zábavný, povídací/tramvajový projekt. Asi jich upletu po cestách do práce/z práce ještě víc. Doporučuji!



P.S. Malá samozřejmě nerespektuje, že je to nárkčník a nosí jej na hlavě :D (Mám radost, že sedí i tak! :-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat