Stránky

středa 18. července 2018

Avion by Katrin Schneider

Svetr Avion mě dlouho lákal svým sportovním vzhledem a zapojením předních brioche panelů. Atraktivní vzhled a výzva v jednom.
V Berlíně jsem na něj pořídila přízi Titus od společnosti Baa Ram Ewe, která mě zaujala svým složením. Jedná se o vlnu z ovcí Wensleydale a Bluefaced Leicester zkombinovanou s britskou alpakou. Příze je krásně lesklá a skvěle se s ní pracuje. Je to spíše odolnější druh. Nemá jemnost merina, ale na každodenní nošení bude vhodnější. Navíc pochází z Yorkshire, kraje tak blízko spjatého s pletením a výrobou přízí.
Vybrala jsem si univerzální odstín a počítám, že Avion bude svetr, který si na sebe hodím, když budu spěchat ven, bez dlouhého přemýšlení, co na sebe.


Na designu od Katrin Schneider se mi moc líbí netradiční tvarování raglánu s výrazným přidáváním nejprve na předních dílech a zádech, posléze na hlavici rukávu. Dalo by se říct, že každé oko zde má smysl. Držela jsem se přesně návodu, pouze jsem upravila celkovou délku těla a délku rukávu na moji postavu. Svetr je pletený rovně, není tvarovaný v pase.



Krásné kovové knoflíčky jsem pořídila na Prague Patchwork Meetingu u Vlněných sester. Měla jsem svetr rovnou na sobě, protože jsem se nemohla dočkat jej nosit. Zároveň jsem mohla vhodnost knoflíků hned zkoušet.



Avion má kapsičky! Každá žena pochopí mé nadšení :-). Upletla jsem jen takové menší, spíše na věci než na ruce, ale mám z nich radost. Na fotce níže je i vidět dutinka na okraji. Katrin opravdu promyslela každý detail.


Tento svetr nosím opravdu hodně a příze nežmolkuje. Troufám si říct, že citlivějším osobám by mohla vadit na holou kůži, ale i tak bych neměnila a určitě s Titusem nepletu naposledy.

Co? Avion od Katrin Schneider
Jak? jehlice 3mm, 2,5 mm
Z čeho?: Titus od Baa Ram Ewe

1 komentář: