Stránky

středa 14. března 2018

Light Rain od Joji Locatelli

Návod na tento svetr byl vlastně dárkem od Joji z Berlína z jejího kurzu. Nahodila jsem jej symbolicky na Nový rok. V mém životě to byl nový začátek z více pohledů. Přestala jsem pracovat a šla na mateřskou, začala se ladit na nové miminko a s ním na velkou životní změnu, a taky jsem nahodila na nový svetr :-).


Na barevný tón mě inspirovala jednak sama Joji barvou jejího upleteného vzorku, ale také Martina z naší Novoroční KALící skupinky. Martina si na svůj svetr vybrala přízi Manos del Uruguay Alegría v odstínu Aguayo, která hned navinutá v klubíčku vypadala nádherně. Mně se líbila typově podobná Colombina, ale jsem spíše "konzerva" a tak jsem se rozhodla tento odstín "naředit" ještě čistě bílou, tedy odstínem Natural.


Joji v návodu doporučovala, aby měl hotový svetr asi o 10 cm víc na obvod, než je obvod prsou, což mi vyšlo u velikosti S. Pletla jsem přesně podle návodu, jen jsem tradičně prodloužila celkovou délku svetru i délku rukávů.
Výhodou toho, že svetr je trochu "oversized" pro mě bylo to, že jsem jej mohla nosit jako těhotenský a po porodu jako velice pohodlný a řekla bych teď i moderní svetr.




Co? - Light Rain od Joji Locatelli
Z čeho? - Manos del Uruguay Alegría - odstín Natural a Colombina
Jak? - jehlice 4 mm a 3,5 mm na náplety

Originál od Joji Locatelli převzatý z https://www.ravelry.com/patterns/library/light-rain

Žádné komentáře:

Okomentovat