Stránky

úterý 4. dubna 2017

Prague Patchwork Meeting 2017

Letošní PPM byl super. Tady je pář highlightů:

Krásné patchworkové obrazy paní Jaroslavy Grycové (neplést s Vlastou Grycovou :-)) z dálky vypadají jako malované barvami.


Tento je nádherný, jen mi tam chybí běžkařská stopa :D:


Hodně mě také zaujal patchwork na téma Praha:






S Adrianou a Táňou, které znám z pletení, jsme zkusily i retail terapii :-):
 Krásná klubíčková látka z Vierma látek.
 Látky od firmy Rowan navrhované Kaffe Fassetem - hledala jsem dárek pro moji kamarádku Helču, která fotila některé fotky tu na můj blog i některé produktové fotky z Fleru.
 Další Kaffe Fasset...
 Samozřejmě jsme nemohly vynechat ani obchůdek Vlněných sester. Tím, že mám zásoby na celé čtyři projekty dopředu, tak jsem další příze nekupovala, ale mám nový návod na šátek Flukra od Gudrun Johnston a 150 cm lanko, které mi Adriana tvrdila, že nutně potřebuju :D.
Jejich sbírka šátků je impozantní. Radost pohledět.

K vidění toho bylo spoustu. Všem doporučuji se na Prague Patchwork meeting příští rok podívat.

Žádné komentáře:

Okomentovat