Stránky

pondělí 10. dubna 2017

Pletení a knížka

J. Žáček: "Hovory s mým horším já" a "The Lonely Tree Shawl" by Sylvia McFadden


Vtipná knížka aforismů se mi dostala do ruky díky kolegovi, který mi zachránil cestu z práce, abych se nenudila, když jsem s sebou neměla pletení. Co je to aforismus? Dle kniky samé: "Aforismus narozdíl od TV seriálů musí obsahovat myšlenku." :D

Pár ukázek:

"Mladí zůstáváme, dokud nám budoucnost připadá zajímavější než minulost."

"Život dělá z optimistů pesimisty, víno dokáže opak."

"Anekdotám o manželství se jinak smějí ženatí a jinak svobodní."

"Záliba v koupání zajistila Archimédovi nesmrtelnost."

"Každá žena má své tajemství, ale obvykle si neumí odepřít potěšení se s ním pochlubit."




 Krásné Malabrigo Ríos v odstínu Piedras.

Vzala jsem jehlice 5mm a doufám, že spotřeba nepřesáhne 220 gramů, protože víc materiálu nemám.

Žádné komentáře:

Okomentovat