Stránky

pondělí 6. března 2017

Fair Isle doplňky KAL (únor 2017)


Nemyslím první KAL, kterého bych se kdy zúčastnila, ale první KALv mém životě, který jsem vedla. Jednalo se o Fair Isle doplňky KAL ve skupince Háčkování a pletení pro velké i malé na ravelry.com a trval celý únor 2017.

Jak to shrnout? Jsem nadšená! Nadchl mě pocit tolika lidí na stejné vlně.Zápal těch, které zkoušely fair isle techniku poprvé a jejich díla, která byla uchvacující. Podpora ze všech stran mě v této skupině doslova dostala na kolena. Nezbývá tedy než říci: Díky a příště "na revanž."

Všechny projekty lze vidět na ravelry.com pod tagem fairisledoplnkyKAL2017. Celá galerie výsledných úžasných projektů je pak zde.


Pro inspiraci uvádím dva vítězné projekty (oba shodou okolostí od Kate Davies): Richard od Bellamagnolia
a Epistropheid od Pavlika

Vítězku jsem musela vybrat losem, bo jinak bych vybírala ještě teď :-D!

Žádné komentáře:

Okomentovat