Stránky

úterý 28. února 2017

Kalím ponožky

Během ledna a února jsem upletla dvoje ponožky a to díky KALům (Knit Along - společné pletení). O prvním jsem psala už dříve. Byl to lednový ponožkový KAL ve skupince česko-slovenských pletařek na ravelry. Bylo to inspirující a motivující, ale i tak jsem nestihla deadline. Vůbec mi to nevadí, z ponožek mám velkou radost. Jehlice jsem použila kruhové 2,75 mm metodou magic loop. (Addi - Mercedes mezi jehlicemi :D).



Díky podcastu Las Knitting Amigas, kterém jsem psala dříve, jsem přišla na podcast kanadských sester Grocery Girls. Tyto sestry milují pletení ponožek a tak pořádaji ponožkový KAL každý měsíc. V únoru jsem se zapojila a zkusím i v březnu. Sestry chtějí vědět, jak ponožky souvisí s daným měsícem.
Moje únorové ponožky jsou inspirovány návodem Rye od Tincanknits. Žlutá mi připomíná zimní slunce nad šedivou oblohou. Tak nějak se mi k únoru hodí víc než růžová valentýnská. Příze je Cowgirls Blues Sock barvená v Africe. Je to 100% merino se superwash úpravou, a i když je klouzavější, pracovalo se s ní nádherně. Narozdíl od prvních ponožekm tyto byly hotové velmi rychle. Použila jsem jehlice 3,5mm. Aby to nebyla nuda, prohodila jsem barvičky :-).


Žádné komentáře:

Okomentovat