Stránky

neděle 23. října 2016

Fair Isle ze zbytků Manos Silk Blend a Fina

Po tom, co jsem pletla projekty z petrolejového Fina a zelenkavého Silk Blendu, se mi ty barvy spolu moc líbily, a co teprve s bílou a tmavě hnědou?
Našla jsem tedy návod Anja hat na ravelry a nahodila na čepici...


Bílá příze je zbytek Limy od Dropsu a hnědá zbytek Merina extra fine od Dropsu. Pletla jsem na jehlicích 3mm a 3,5 mm. 

Rozhodla jsem se vyrobit i bambuli (poprvé od základní školy :-)), která pojmula poslední metry zeleného Silk Blendu. Také máte takovou radost, když využijete ta vzácná klubíčka do posledního metru?


Na fotce výše je vidět, že lem se trochu zalamuje. Měla jsem plést dvojitě, protože bílá Lima je tužší/silnější než modré Fino a zelený Silk Blend. Ale chybami se člověk učí :-), i tak jsem s čepicí spokojená.

Odkaz na projekt na ravelry je zde.
Více o modré čepičce je v předchozím článku, příze jsou tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat