Stránky

čtvrtek 20. února 2020

Stephen West - Texture Time

Šátek Texture Time jsem nahodila impulsivně, což nedělám vůbec často. Jsem plánovací typ a nějaké svobodné nahazování desítek projektů, které jsou pak roky rozpletené, není pro mě. Prostě Stephen lákal, kamarádky lákaly a tak jsem neodolala. Bylo to na začátku vlny mohérové módy. Vybrala jsem Fino, přidala Marinu sehnala mohér a hurá nahodit.
Jednalo se o tzv. "Mystery KAL." Nebylo tedy dopředu jasné, jaký šátek se plete. Stephen dal nějaké rady, jak vybrat barvy. Bylo také možné si vybrat ze dvou verzí - s briochem nebo bez. Já jsem si řekla, že když už, tak už a šla do brioche, i když moje zkušenosti s ním jsou malé. Bylo to ale v pohodě. Stephen popisuje každé očko. A ke každé části natočil videa, kde v angličtině vysvětluje použité techniky. Ač se už teď považuji za pokročilou, videa jsem moc ocenila.
Šátek mi nakonec dost trval, ale dopletla jsem jej a jsem moc ráda. Je to velký kus. Použila jsem 1867 metrů příze, což je víc než mám běžně na svetr.


Když jsem ho po vyprání a vypnutí oblékla, tak mi manžel říkal: "Ten šátek je od Stephena Westa, co?" :-)


A co Vy? Taky Váš manžel nebo manželka pozná spolehlivě Stephnovo dílo? :-) Máte rádi jeho tvorbu nebo je to na Vás už moc velká divočina? Budu moc ráda za komentáře.

Děkuji a přeji krásný únor,
Radka


Žádné komentáře:

Okomentovat