Stránky

neděle 4. listopadu 2018

Variace na Cove cardigan ze zbytků Drops Nepalu

Před časem jsem dostala pár klubíček Nepalu od Dropsu. Dlouho ležely v zásobě, až jsem se konečně "dokopala" z nich něco vymyslet. Kvůli barevnosti i množství jsem se rozhodla, že z nich bude svetr pro moji šestiletou dceru.
Doma jsem měla návod na Cove cardigan od Heidi May. Ten jsem se rozhodla upravit. Původní lístečky se mi moc nelíbily a navíc při proužkování by asi nebyly hezké. Nahradila jsem je tedy klasickou rovnou nudnou légou :-). Myslím ale, že to vyváží veselá barevnost, která se líbila i mé dceři. Počty ok jsem si bohužel nezaznamenala a pletla jsem dost od oka srovnáváním s mikinou, o které vím, že jí padne. Rukávy jsem udělala dlouhé. Nevidím smysl tříčtvrtečních rukávů u tak silného svetru.

Pletení bylo celkem veselé a rychle přibývalo. Příze Nepal je v síle Bulky, ze které běžně nepletu. Zarazilo mě, jak těžká na ruce je! Navíc se mi stalo, že mi došla bílá příze těsně před koncem a chybělo opravdu malinko. Naštěstí mě zachránila dobrá duše, kamarádka z pletení a chybějící klubíčko mi poslala! Díky!




1 komentář: