Stránky

čtvrtek 30. listopadu 2017

Můj designérský počin - čepice Smilla

Upletla jsem čepici s norskou vločkou (tu červenou) a jedna milá žena mi řekla, jestli nechci napsat návod (Ano, ty, Marti :-)). Slušně jsem jí odepsala, že to není nic pro mě, ale pak jsem si řekla, že to zkusím protože:
  • mě to třeba někam posune. 
  • se dovím víc o práci designérů. 
  • se naučím pletací zkratky ve španělštině...
  • třeba to někomu pomůže a mně to nic neudělá.
A tak jsem se do toho pustila. Upletla jsem vzorek, což na čepice v životě nedělám. Nechtěla jsem ale tuto informaci podcenit. Pak jsem upletla vzorkovou čepici z Loch Lomondu (tu modrou). Při pletení jsem si na papír pečlivě znamenala, co dělám.

Až byla práce hotová.

Nabízím ji tady jako dárek všem k začátku adventu.

Pletení a komunita kolem něj mi v životě dalo moc. Ráda bych to začala trochu vracet. Nejen proto, že se blíží ten advent...


A proč název Smilla? Je to hlavní hrdinka z knížky, kterou jsem letos četla. Přišla mi hustá (lepší slovo ji nevystihuje). Je to kniha Cit slečny Smilly pro sníh od Petera Hoega.

Připravila jsem i kity na výrobu, které obsahují tři klubíčka příze a návod.

P.S. Trochu se bojím, až španělsky mluvící rodilé mluvčí zmerčí ten návod a budou mi psát, co jsou to za nesmysly v překladu :D...


1 komentář:

  1. Když ti budou psát španělsky mluvící rodilé mluvčí, bude to naopak super - potrénuješ jazyk a ony budou mít možnost si uplést něco "českého".
    P. S.: Gratuluji k prvnímu návrhu a návodu!!!

    OdpovědětVymazat