Stránky

úterý 10. ledna 2017

Stockinette Haruni (Emily Ross)

....je mou odpovědí na otázku, co krásného dát mamince k šedesátinám. Dlouho jsem čekala na informaci, jakou barvu má nový kabát - nakonec černobílý vzorovaný, tzn. neplést nic divokého, něco decentně jednobarevného, ale zase ne nudu.

Chtěla jsem vybrat i ten nejkrásnější materiál, vybrala jsem tedy Manos del Uruguay Fino a modlím se, aby petrolejová byla i mamčina vyvolená barva. Slušet jí určitě bude.







Oproti původnímu návodu jsem vynechala dírky na středu a nahradila jen M1R, M1L - nahozením za příčnou nit buď zepředu nebo zezadu, aby oka směřovala buď doprava nebo doleva. Středové dírky se mi na trojcípých šátcích nelíbí.

Šátek jsem upletla větší než v návodu, před začátkem krajky jsem měla 329 ok, tzn. ještě o 40 více než větší varianta v návodu. Šátek má proto jaksi "bumerangovější" tvar. Celkem využito 510m příze, tedy něco přes dvě 50g klubíčka.
Odkaz na projekt na ravelry.com je zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat