Stránky

pondělí 19. září 2016

Golden Sand - můj první lněný projekt


V Barceloně jsem si na památku koupila dvě přadýnka 100 % lněné příze All You Knit Is Love Purlwise v nádherné šedofialové barvě.


Rozhodla jsem se do konce léta zkusit stihnout Golden Sand od Joji Locatelli a vyšlo to tak tak.

Se lnem se mi pletlo těžko. Příze se třepila. Při pletení byla tuhá, až ostrá do rukou. Ale zvykla jsem si. Po vyblokování úžasně změkla a výsledný šál je moc příjemný. Na slunci chladí, při studených večerech hřeje. Jsem nadšená. Určitě to není můj poslední lněný projekt.


Návod byl jasný, spíše trochu nudný, protože se velmi dlouho pletlo jenom hladce. Myslím, že jsem na něj zvolila špatnou přízi. Určitě jej někdy vyzkouším z mírně (velmi mírně) silnější příze s podílem vlny.



Žádné komentáře:

Okomentovat