Stránky

úterý 21. června 2016

Pletení v Barceloně

Po příletu do Girony a prohlídce města jsme se rozhodli vyrazit sice pomalejší, ale zato malebnější cestou příměstským vlakem kolem pobřeží.

Pomalu jsem začala Metalouse od Stephena Westa z příze Crazy Zauberball odstín Papagei. Kontrastní barva petrolejová Merino od Vlnapu.


Další den jsme zavítali i do místního yarn shopu ve čtvrti Barri Gótic. Paní majitelka je moc příjemná Američanka. Výběr byl zdaleka jiný než u nás - další pletařovo nebe.



Já  jsem nakonec vybrala fialkovou lněnou přízi na doporučení majitelky. Se lnem jsem ještě nepracovala a těším se na novou výzvu. Lepší suvenýr si nedovedu představit.



Na levém kraji fotky je podle mužských nohou vidět, že křeslo pro manžela nechybělo :-).


Chladné barcelonské večery a rána mi zpříjemnil nový svetr Soubrette z příze Drops Lace, ale o tom možná až jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat